MY EVERYDAY PHOTOS

1/24/2015

Huh, mulla on nää parit viikot koulun alkamisen jälkeen menneet melkosessa koomassa. Oon ollut yksinkertaisesti niin väsynyt, että oon tullut koulusta kotiin, mennyt sohvalle makoilemaan ja lähtenyt illalla treenaamaan. Toisin sanoen kahden ja puolen viikon joululoma ei auttanut meikäläistä yhtään, lähinnä vaan pahensi väsymystä :-D Tänään mä kuitenkin päätin jo aamusta, että tuun raapustamaan postauksen piiitkästä aikaa. Todellisuudessa mulla on luonnoksissa varmaan viisi postausta, mutta koska kirjoittaminen ei oo sujunut (niin kuin ei näköjään nytkään blaah), on niiden julkaisemisetkin venyneet... No, nyt on hyvä pehmentää tätä blogimaailmaan laskeutumista näillä satunnaisilla räpsyillä!

IMG_6248

Sain viime postauksessa esitellyn kirjan lisäksi vielä pari muuta kirjaa - Lauren Conradin L.A. Candy ja John Greenin Paper Towns. En malta odottaa, että pääsen lukemaan näitä!

IMG_4939

Löysin kirpparilta just sellaisen neuleen, joka on ollut jo pitkään ostoslistalla. Palmikkoinen, istuva ja tumma! Vaikka useimmiten lähen kirppareilta tyhjin käsin, on musta parhautta se, kun joskus tärppää ja löytää kivan jutun halvalla.

IMG_6242

Oon yrittänyt alkaa jo lukemaan kevään kirjotuksiin, mutta laiskottelu on valitettavasti meinannut ottaa voiton. Tällästen asioiden suhteen tällainen no huomenna sitte-tyyppi on vähän pulassa haha. Thank god ens viikolla alkaa prelit, niin näkee edes vähän missä mennään (toivottavasti ei ihan pohjalla...)Ja hei, mä otan ilomielin vastaan vinkkejä kirjotuksiin lukemisen suhteen! 
  IMG_6282-2

En oo kuunnellut Spotifya oikeesti ikuisuuksiin, vaikka ennen sen oli lähes pakko soida aina taustalla. Uuden koneen myötä oli siis hyvä aika löytää vanha tuttavuus uudelleen hehe. Tästä tulikin mieleen, että voisin koota yhteen tän hetken kuunnelluimmat biisit ja jakaa teille meitin soittolistan!

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja ja laadukkaita kuvia siulla täällä blogissa!! :) <3

    VastaaPoista