THANK YOU SANTA

1/06/2015

Noniin, parempi myöhään kun ei milloinkaan eiks je? Mä tulin nyt siis näyttämään teille, mitä joululahjoja sain itselleni sekä pari uutta hankintaa alennusmyynneiltä. Oon niin iloinen kaikista lahjoista ja jokainen tuli ihan yllätyksenä, mikä oli ihanaa!

IMG_5957-2

Veli yllätti mut ihan täysin, kun isosta paketista löytyi lahjakortti Bangerheadille. Olin jo ennen joulua selaillut kyseisen puljun valikoimaa ja koonnut kaivattavia meikkejä yms. ostoslistalle, joten tää lahja tuli todellakin tarpeeseen!
  IMG_6014

Yhdestä paketista paljastui Polar Loop -aktiivisuusranneke, josta olin hiukan salaa haaveillukin. Vielä en oo ottanut tätä käyttöön viikon makailun vuoksi, mutta erityisesti mua kiinnostaa nähdä mm.  millainen unen laatu mulla on ja ylipäätään kuinka aktiivinen todellisuudessa oon!

IMG_6066-2

Valkoinen kylpytakki, jota kovasti toivoinkin! Tää on kyllä mahdottoman pehmeä ja ihanan tuntunen päällä.

IMG_5869-2

Oon halunnut Niken Roshe Run -kenkiä jo ties kuinka kauan ja voi että sitä riemua, kun poikaystävän paketista paljastui nämä! En malta odottaa kevääseen, että pääsen käyttämään näitä ihanuuksia.

IMG_6187

John Greenin The Fault in Our Stars. Oon nähnyt tän leffan ja musta se tarina oli niin hyvä, että halusin saman myös kirjana. Tän lukeminen on myös hyvää harjotusta kirjotuksia ajatellen, kun teksti on enkuksi!

IMG_6152 IMG_6175-2

Ja sitten ne alennusmyynneistä löydetyt jutut. Mun on pitänyt jo pitkään hankkia musta pikkulaukku, kun oon todennut sellaisen kaikista parhaimmaksi esimerkiks ostoksilla ollessa ja mulla oli ainoastaan ruskean värinen ennestään. Vihdoin sitten löysin sellaisen Mangosta ja vielä alennuksessa 9,95e. Nappasin mukaani myös yksinkertaisen lompsan, joka sekin oli vain 9,95e! Tarpeellista halvalla, mikäs sen kivempaa :-P

Siinäpä sitä lahjasaalista sitten! Näiden lisäksi paketeista paljastui pari leffalippua (jotka tuli jo käytettyäkin), suklaata, hiukan rahaa ja tää iihana Macbook.

Mitäs te lukijat saitte lahjaksi, ja saitteko kenties jotain samoja juttuja? :-) 

4 kommenttia:

  1. Aaapua noi Mangosta mukaan tarttuneet löydöt ovat ihania! Muutenkin tosi kivoja lahjoja oot saanut. :-)

    VastaaPoista
  2. En ymmärrä, miten kaikki muut tekee mangosta ihania löytöjä... Sillonku mä meen sinne ni en löydä mitään :-D mut kivoja juttuja oot saanu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi kuule, mulla on useimmiten ihan sama homma ;-D Ihana kauppa mut harvoin oikeesti löytää mitään! Ja kiitti, niin mustaki :-)

      Poista