BANGERHEAD HAUL

2/05/2015

IMG_6492

Lahjakortti Bangerheadille pääsi reilu viikko sitten vihdoinkin käyttöön, kun sain tehtyä pitkien pohdiskelujen jälkeen tilauksen. Kyseisestä puljusta löytyy ihan valtavasti kaikkea kivaa ja jukrat mikä hymy mulla nousi, kun huomasin että siellä myydään sellasiakin tuotteita, joita olin pitkään miettinyt.

IMG_6481

Tästä theBalmin Bahama Mama aurinkopuuterista tuli ihan lemppari alta aikayksikön! En muuten voi tajuta, miksen oo ennen kiinnittänyt aurinkopuuterin laatuun enempää huomiota. Oon täysin tyytyväisenä käyttänyt varmasti monelle tuttua Rimmelin yksilöä monta vuotta, vaikka se on ollut aivan vääränlaista mun kasvoille. Tällä aurinkopuuterilla saa varsin luonnollisen lopputuloksen, eikä siis oo yhtään oranssiin taittava.

IMG_6448

Mun piti alunperin tilata Real Techniquesin meikkivoidesivellin, mutta koska sitä ei pitkän odottelun jälkeen saanut edelleenkään tilattua, päädyin tähän saman merkin Miracle Complexion sieneen. Täähän on siis samantapainen Beautyblenderin kanssa, mikä mut saikin kiinnostumaan, mutta puolet halvempi. Oon koittanut tätä vasta kerran, mutta pakko kyllä todeta, että tän käyttö vaatii hieman totuttelua (tai sit mä en vaan osaa haha).

IMG_6461

Ah, pitkään kaipaamani VS:n Coconut Passion bodymist! Ostin viime keväänä laivalta samaa tuoksua olevan bodycreamin ja harmittelin jo silloin, etten saanut bodymistiä kaveriks. En oo päässyt kaikkia tuoksuja tuoksuttelemaan, mutta tähän mennessä tää Coconut Passion on ollut mun ehdoton lemppari!

IMG_6441

Anastasia Beverly Hills Brow Wiz - paras hankinta iiikinä. Mulle kulmakarvat on nykyään se tärkein juttu mitä meikkaukseen tulee, ja tää tuote on ihan ykkönen niiden tekoon. En oo normaalisti tykännyt käyttää kulmakyniä ja oonkin nykyään käyttänyt vallan luomivärejä, mutta tää ei oo ollenkaan sellanen kuin tavalliset kynät. Mä otin tän sävyssä brunette ja vaikka hiukan pelkäsin tän olevan liian tumma, osottautui tää just sopivaks sävyks!

Mä oon kyllä erittäin tyytyväinen tähän tilaukseen kokonaisuudessaan. Itse Bangerheadista ei oo mitään pahaa sanottavaa - toimituskin kesti vaan neljä päivää ja niin, kaikki sujui muutenkin helposti. Ihana, ihana nettikauppa eikä muuten varmasti jäänyt ainoaks tilaukseks!

6 kommenttia:

  1. Oon ite harkinnut kans ton Brow Wizin ostoa, mutta oon vaan niiiiiin juuttunut noihin luomivärisävyihin... Ootko tykännyt tosta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon tykännyt! Mulla oli ihan sama juttu, mut tolla kynällä saa tosi luonnollista ja kivaa jälkeä ja no, toi vaan on kaiken hypetyksen arvonen! ;D

      Poista
  2. Oi toi Bahama mama aurinkopuuteri kuulostaa ja näyttää hyvältä! Ja varsinkin jos se ei taita oranssiin, niin se saattaa päästä seuraavaksi ostoslistalle :D ps. ihanan väriset hiukset sulla!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se onkin, ehdottomasti suosittelen siis!

      Kiitoskiitos, vaikka jos noita sivubannerissa olevia tarkotat, niin niistä hiuksista voi enää haaveilla ;-D

      Poista
  3. Mä niin haluaisin kokeilla tota Bahama mamaa ja Brow wiziä, molemmista oon kuullut pelkkää hyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti hankkia, varsinkin jos on tarvetta! ;-)

      Poista