KULUNEILTA VIIKOILTA

2/02/2015

Onpa taas vierähtäny aikaa edellisestä puhelinkuvapostauksesta! Vaikka kuinka tykkäänkin näistä, niin multa ei löydy koskaan kauheesti kuvamateriaalia puhelimesta ja sitte näiden julkaisut venähtääkin aina parilla kolmella kuukaudella. Ehkä mun pitäis vähän ryhdistäytyä, ja ottaa se kännykän kamera useemmin käyttöön!

kuvat2

Tähtiin kirjoitettu virhe oli ihan törkeen hyvä leffa! En edes muista koska viimeks olisin itkenyt leffaa kattellessa. // Pannukakkutalon tultua Poriin mun on pitänyt käydä vaikka kuinka monesti herkuttelemassa, ja voi sitä riemua kun vihdoinki pääsin! Eikä muuten tarvinnut pettyä... // Tää H&M:n neule on ihan mun lemppari ja oli aika lähellä, etten ostanu vielä tonkin väristä yksilöä. // Laitoin huonettani hiukan uudempaan uskoon ja voi että, nyt mä viihdyn täällä!
 kuvat3

Punaset huulet on ehdottomasti mun mieleen nykyään! // Käytiin (aikoja sitten kylläkin) katsomassa Nälkäpelin uusin osa ja muhun se(kin) kyllä iski. // Se iiihana uus kone. Tosin mulle tais tulla joku maanantaikappale, tässä kun on useampaankin otteeseen ilmennyt ärsyttäviä vikoja. Mä vielä luulin, ettei Macbookeissa oo mitään huonoa... // Olin yks kerta hurja ja ostin kauan haluamani nahkapöksyt!  Ja joo, sen lempparineuleen myös.

kuvat1

Oon monesti selaillut New Lookin nettikauppaa ja meinannut myös monesti tilata sieltä jotain, mutta vasta hetki sitten tein ekan tilauksen, kun löysin sieltä kivan mekon potkiaisiin! // Mä en oo joululoman jälkeen jaksanut kauheesti meikata kouluun, mutta synttäripäivä oli tietysti poikkeus ;-D // Synttäreitä käytiin tyttöjen kanssa juhlistamassa Face nimisessä ravintolassa. Jestas kuinka hyvää lohipastaa sieltä sai! // Onnistunut tilaus Bangerheadilta! Siitä lisää myöhemmin...

2 kommenttia: