UUDISTUSTA

3/24/2015

Oon kaivannut jo pitkän aikaa jotain uudistusta blogin suhteen, mutta en oo keksinyt mitä sen pitäis oikein olla, kunnes yks päivä mulla välähti - blogin nimi. Mähän oon jo kertaalleen vaihtanut blogin nimeä, mutta Just Breathe on kyllä todellisuudessa tökkinyt jo aika kauan. Yritin keksiä jotain hiukan persoonallisempaa, sellaista mitä ei ihan heti tulis vastaan, mutta arvatkaa mitä. Mä päädyin niinkin yksinkertaiseen, kuin omaan nimeeni. Ja no, se että tykkään nimestäni ihan hirveesti ei ainakaan pistänyt jarruja ajatukselle haha.

Näyttökuva 2015-3-24 kello 22.46.18

Sen lisäks, että vaihdoin nimeä, muokkasin ulkoasua muutenkin. Mä kieltämättä tykkään tästä ainakin toistakseks paljon paljon enemmän kuin edellisestä! Jukranpujut silti mikä duuni tän tekemisessä oli, varsinkin kun oon täys tumpelo niiden kaiken maailman koodien kanssa. Kärsivällisyys kuitenkin palkittiin, ja ehkä tää uudistus antaa uutta puhtia postaamisenkin suhteen ;-) Mitäs mieltä te ootte, like vai dislike?

PS. Tietääkö kukaan, miten blogin osotteen saa vaihdettua niin, että ei tarvitsis liittyä uudestaan lukijaksi? Eli siis ohjautuis suoraan uuteen osotteeseen, jos ymmärrätte..

4 kommenttia:

  1. hei ihana blogi sulla! mitä kuvakokoo käytät sun blogissa? et noi pystykuvatkin menee vaakakuvien kaa noi näppärästi? :) ja saanko viel kysyy et miten oot tehny ton ylätunniste jutun, onko siihen olemassa joku koodi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!

      Kuvakokona käytän siis alkuperäistä, muokkaan kaikki kuvat 750 levyisiks ja sen takia pystykuvatkin menee "näppärästi":) yläpalkki oli tosi monimutkanen homma, joten en ala sitä tässä selittämään mutta googlettamalla löysin itekin ohjeen! :)

      Poista
  2. Ooi ompa hieno! Tää on ihan just sun näkönen :)

    VastaaPoista