EVERYDAY PHOTOS

8/07/2015

IMG_8501

Oon käynyt nyt pari kertaa laitatuttamassa kynteni kaverilla ja oon kyllä ollut varsin tyytyväinen. Vaikka mitkä tahansa kynnet onkin paremmat, kuin mun omat pureskellut nysäkynnet, niin varsinkin nää tänhetkiset kynnet on mun mielestä tosi kivat!

IMG_8855

Me ostettiin Tuomaksen kanssa vähän extempore liput tänään koittaville Weekendeille, joista oon ihan tosi innoissani! Nää tulee olemaan siis mun elämäni ensimmäiset festarit ja vaikka vähän meinas alkaa kuumottamaan miten koko viikonlopulle käy, kun (kohtuuhintaista) hotellia ei meinannut millään löytyä, niin loppu hyvin kaikki hyvin. Esiintyjäkaartikin on niin jäätävä, että odotukset on todellakin korkealla! Onko teistä lukijoista moni tulossa? :-)

IMG_8904 IMG_8903

Ripsipidennyksiäkin on tullut pidettyä joviime huhtikuusta asti. Mun oli tarkoitus ottaa nää vaan kesän ajaksi, mutta pahoin pelkään jääneeni liian koukkuun, kun nää vaan on niiin helpot. Tällä hetkellä mulla on 11 mm pituiset (muutamaa vanhaa 13 millistä lukuunottamatta) volyymiripset D-kaarevuudella ja tykkään näistä nyt erityisen paljon!

IMG_8444

Mulla oli paikalliseen kenkäliikkeeseen lahjakortti käyttämättömänä ja olinkin päättänyt ostaa sillä uudet Converset, kun edelliset alkoivat jo siirtymään eläkepäiville. Nappasin kuitenkin vielä kivan näköisen lompsan kenkien kaveriksi ja tästä tuli kyllä heti ihan mun lemppari!

IMG_8476(2)

Jokakesäiset mansikoiden pakastamiset saatiin tältäkin kesältä hoidettua pois alta. Vaikka oon joka kesä ollut vannoutunut mansikoiden suurkuluttaja, niin tänä kesänä oon tykännyt napsia niitä jotenkin erityisen paljon.

Me ollaan tosiaan just nyt matkalla Helsinkiin, mutta halusin vielä ennen viikonlopun rientoja tulla jakamaan kameran muistikortille tallentuneita kuvia. Niin kuin jo ylempänä mainitsinkin, oon täysin intopiukassa elämäni ekoista festareista. Toivottavasti kaikki vaan sujuu mallikkaasti sen suurempia kömmähdyksiä! Nyt mä laitan läppärin kannen kiinni ja tartun auton rattiin - mä kun saan ajaa loppumatkan.

8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia taas kerran, Anette! <3 Sun blogi on kyllä ehdottomasti yks mun lemppareista :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin piristävä kommentti! Ihana kuulla, kiitos Sofia hurjasti :-)<3

      Poista
  2. Ihan sairaan upeita kuvia!!!! :-D

    VastaaPoista
  3. Moikka! Ensinnäkin, sulla on tosi ihana blogi! <3 Haluaisin kysyä sulta neuvoa ylppäreihin. Mitkä aineet kirjoitit ja milloin aloit lukea? Entä miten luit ja paljonko luit kerralla? Mitkä arvosanat sait ylppäreistä ja mitä olit saanut niiden aineiden kursseista? Jos oikein muistan niin luit kaikki keväällä? Oliko miten rankkaa? Anteeksi kun näin paljon kyselen, jännittää vaan hirveesti syksyn kirjoitukset :( Toivottavasti saisin vastauksen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moips! Kiitos hurjasti :)<3

      Totta, mä kirjoitin kaikki keväällä. Kirjoitettavia aineita oli lyhyt matikka, enkku, äikkä, psyka ja ruotsi eli yhteensä viisi. Mun lukemiset oli oikeesti tosi säälittävät, mikä näin jälkeenpäin kaduttaa kyllä melkoisesti, koska lukemalla olisin saanut varmasti paremmat arvosanat. Alotin siis lukemaan oikeastaan vasta lukulomalla (noin kolme viikkoa ennen kirjoituksia), eli mulla ei ollut sumplimista koulupäivien kanssa.

      Enkun ja ruotsin kirjoja en avannutkaan, mutta niistä tuli onneksi kuitenkin C:t ja kursseista oli tullut lähinnä 6-7. Matikasta luin vajaat 5 kirjaa niin, että laskin parit laskut per kappale, mikä riitti yllätykseksi E:hen ja mähän olin tosiaan lukenut koko lukion pitkää matikkaa, josta sain pelkkää kutosta. Äikän esseeseen en lukenut ollenkaan ja tekstitaitoon luin vain opettajalta saatuja monisteita, jotka koin kuitenkin itselleni tarpeettomiksi kun en vain ymmärtänyt koko tekstitaitoa ja äikästä tupsahti sitten alustavan M:n sijaan C, mikä pisti kyllä ärsyttämään. Ja no, psykologiasta luin kirjat (yhtä lukuunottamatta) kertaalleen läpi ja lisäksi niitä muistiinpanoja, joita sattui vielä löytymään ja arvosanaksi tulikin surkimus B. Mulla oli tavoitteena M, kun kursseista oli kuitenkin tullut 8-10, mutta kyseessä on kuitenkin sellainen aine, joka vaatii paljon pänttäämistä ja teorioiden hallitsemista, mikä ei multa siis onnistunut.

      Mun lukemisista ei siis kannata ottaa mallia, mutta jos olisin nyt kirjoittamassa niin tekisin varmasti asioita erilailla. Tekisin ensinnäkin lukusuunnitelman, lukisin kaikkia aineita sopivasti mutta panostaisin varmasti reaaliin eniten (eli siihen mikä on henkilökohtaisesti heikoin alue), ja soinnuttaisin lukemiset koulupäivien ohella niin, että pystyisin silti myös rentoutumaan, ettei päivät menisi aamusta yömyöhään kirjojen parissa. Totta kai kirjoitusten aika on omalla tavallaan rankkaa, mutta muista olla stressaamatta liikoja! Kirjoituksia ei missään nimessä tarvitse jännittää :-) Iisot tsempit sinne!!


      Poista
  4. täydelliset noi kynnet ♥! ei liian pitkät ja ihanan tyttömäiset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäkin kyllä tykkään! :-)

      Poista