FALL MUST HAVES

9/22/2015

FALL


1. Mun vaatekaappi ei oo koskaan sisältänyt kunnollista trenssitakkia ja se onkin ollut yks tän syksyn pakollisista hankinnoista. Sopivia ehdokkaita ei vaan meinaa millään löytyä...

2. Kauan kestänyt hatun metsästys päättyi, kun bongasin Ellokselta sellaisen vieläpä alennuksesta. Nyt kun sitä pääsisi vielä käyttämäänkin - hattu on niin kiva asuste syksyyn!

3. Uusille koruille olisi paljonkin käyttöä ja jotenkin oon nyt varmaan ekaa kertaa elämässäni ihastunut kullanvärisiin helyihin. Sirot korut varsinkin ranteessa ovat eniten mun mieleen.

4. Nahkahanskat, ne mä tarvitsen! En oo vielä koskaan omistanut nahkahanskoja, mutta tänä syksynä pitää sekin asia korjata.

5. Myös huivi löytyy tältä listalta. Mulberryn huivi on kuulunut jo tovin mun haavelistalleni ja nimenomaan haavelistalle, mutta jokin yksilö kivassa kuosissa olisi kyllä tarpeen.

6. Midimittainen nahkahame on ehdottomasti kaivattu lisä mun vaatekaappiin. Tällainen hame kun menee syksyn viileämmissäkin ilmoissa.

7. Oon ollut aina tosi surkea kynttilöiden ostaja, vaikka mielelläni niitä polttelisin. Jospa tänä syksynä saisi hankittua edes parit kivan tuoksuiset kynttilät pimeitä iltoja piristämään!

8. Mustat nilkkurit kuuluvat ehdottomasti syksyyn. Mun viime vuonna ostetut nilkkurit osottautui hieman huonolaatuisiksi, joten uusi pari olisi etsinnässä.

9. Listalle pääsee totta kai myös syksyyn paremmin kuin hyvin sopivat viininpunainen huulipuna sekä kynsilakka.

10. Neuleita ei vaan voi olla liikaa. Tänä syksynä oon kovin ihastunut poolokauluksisiin neuleisiin ja kaipailisinkin sellaista vaatekaappiini.

11. Mun farkkutilanne on tällä hetkellä tosi huono nimimerkillä "käytän yksiä, kohta haaroista auki olevia farkkuja". Listalta löytyykin siis hillitysti revityt siniset farkut eikä mustatkaan pahitteeksi olisi.

Mitäs teidän listoilta löytyy, kenties samoja juttuja? :-)

2 kommenttia:

  1. sulla on ihana tyylitaju :) ootko katsonut zarasta trenssitakkia? itse ainakin löysin sieltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Nettisivuilta oon joo katsonut ja se on kyllä ihana, mutta kun itse liikkeeseen pääseminen ei oo helppoa :-/

      Poista