LATELY

9/09/2015

Viime aikoina oon...

IMG_0070 IMG_0214

...värjännyt hiukset pitkästä aikaa aivan tummiksi, eikä kyllästymisen merkkejä ainakaan vielä oo näkynyt

IMG_0124

...käynyt katsastamassa kauppojen tarjontaa syksyä varten ja ihastunut mm. Gina Tricotin vaatteisiin

IMG_0187

...bongannut vihdoinkin omaan päähän sopivan hatun naurettavan halvalla

IMG_9833

...ostanut parit silmää miellyttävät lakanat ja ihastunut vallan kuvassa oleviin

IMG_9879(2)

...muistanut Awkwardin olemassaolon ja alkanut seuraamaan sitä

IMG_0295 IMG_0244

...tehnyt muutaman tosi kivan löydön

9 kommenttia:

  1. hiukset näyttää ihanilta!!

    VastaaPoista
  2. Pakko kysäistä mistä seuraat awkwardia? Tummat sopii hyvin. Itse olen miettinyt vaaleampaan siirtymistä, tummat olleet kauan jo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Popcornista seurailen! Kiitti kehusta :) Mä tykästyin kyllä niihin vaaleisiinkin ja oikeestaan näistä tuli melkein vahingossa näin tummat, mutta vaihtelu virkistää!

      Poista
  3. Blogissani on nyt lempiblogieni esittelyteksti, missä olen maininnut myös sinun omasi :) käy ihmeessä katsomassa! :)

    VastaaPoista
  4. Omistat aivan ihanan blogin ja oletkin nyt lukulistallani :)
    Tässä on minun blogini, joka päivittyy joka päivä.
    http://fluffylelle.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos! Tervetuloa lueskelemaan :-) Mäpäs käyn kurkkaamassa sunkin blogia!

      Poista
  5. Blogissani on sinulle haaste :)

    VastaaPoista