IKUISESTI IHOLLA

10/17/2015

Huh, nyt on kahden viikon mittainen perehdytysjakso saatu päätökseen uudessa työpaikassa. Oon ollut valehtelematta joka päivä töistä tullessani aivan poikki, kun ei oo moneen kuukauteen joutunut oikeasti nousemaan ennen aamuseiskaa tai tekemään töitä sitä kahdeksaa tuntia päivässä, enkä oo näin ollen jaksanut tehdä oikeastaan mitään työpäivien päätteeksi. Nyt saa kuitenkin taas viikonlopun ajan onneksi ladata akkuja!

Mutta, tiettekö mitä? Mä kävin kuin kävinkin viikko sitten perjantaina ottamassa ihka ensimmäisen tatuointini! Ja rehellisesti, mä rakastan tätä pientä kuvaa mun hauiksessa.

IMG_13873

Mitäkö tää sitten esittää? Teksti on arabiaa ja tarkoittaa perhettä, mutta laajempana kokonaisuutena eli myös ystäviä. Mä en oo koskaan välittänyt niistä "kliseisistä" family tai muista vastaavista teksteistä eikä tullut mieleenkään ottaa mitään sen tapaista tekstiä iholle. Oon aina tiennyt haluavani tatuoinnin, joka jollain tavalla kuvastaa perhettä ja mun mielestä tää arabiankielinen teksti oli niin kaunis ja salaperäinen, että halusin just sen mun iholle.

Mietin pitkään jo ennen tatuoinnin ottamista, että haluanko julkaista täällä sen kummempaa postausta tästä, mutta miksipä ei? Mulle perhe sekä ystävät on aivan tajuttoman tärkeitä ja tän kuluneenkin vuoden aikana käytyjen surutöiden aikaan on saanut tajuta, kuinka paljon he merkitseekään ja kuinka suuressa roolissa he on oman hyvinvoinnin kannalta. Läheisten merkitys tulee mulle olemaan aina suuri ja senkin vuoksi koin sopivaksi ikuistaa just sitä kuvastavan tatuoinnin iholleni. Oikeastaan en edes kykene kunnolla sanoin kuvailemaan, kuinka tärkeä tää tatuointi mulle todellisuudessa on.

IMG_1412

Jälkeen mä oon niin totaalisen tyytyväinen. Tiesin tatuoijan olevan huippu työssään ja vaikka olinkin nähnyt häneltä täysin eri tyylin kuvia, luotin että saan iholleni just sellaista jälkeä, mistä tykkään. Jo ekalla tapaamisella tuli hyvä tunne ja luotto siihen hommaan, enkä osannut ennen h-hetkeä jännittääkään asiaa sen kummemmin. Ja no, sattuhan tän ottaminen aivan pirusti (varsinkin tällaiselle, kellä on herkkä kipukynnys), mutta voin todeta, että oli se sen arvoistakin!

Siinä se nyt siis on, ikuisesti iholla...

2 kommenttia:

  1. Moikka! Oon hetken kirjoitellut omaa blogiani ja toivoisin kovasti, jos jaksaisit käydä kurkkimassa sitä ja jättää vaikka kommentiakin! :) tällä hetkellä siellä on käynnissä kysymysten esittely, joten jos siltä tuntuu niin saa niitäkin kyseiseen postaukseen jättää. Kiitos tuhannesti etukäteen ja toivottavasti pidät lukemastasi!

    VastaaPoista