5 X KOSMETIIKKAUUTUUS

11/24/2015

IMG_1676

Kun Lumenen meikkivoide alkoi vedellä viimeisiään, päätin seuraavaksi antaa mahdollisuuden MAC:in omalle - aikaisemmat meikkituotteetkaan kun ei oo tuottaneet pettymystä kyseiseltä merkiltä. Eikä muuten tuottanut tämäkään! Sanoin myyjälle hakevani peittävää, mutta kevyttä meikkivoidetta ja tää on kyllä just sellainen. Sävykin on just eikä melkein mun iholle sopiva, joten tykkään tykkään tykkään!

IMG_1595 No, tää ei nyt oo varsinaisesti kosmetiikkaa, mutta menee helposti tässä samassa! Oon kärsinyt jo hetken aikaa hiusten kuivuudesta ja ostinkin jokunen aika sitten kosteuttavan shampoon sekä hoitoaineen, mutta ne ei vaan jostain syystä tuntuneet toimivan mulla. Oli siis aika koittaa toisia tuotteita ja marssinkin Stockmannin hiustenhoito-osastolle lukemaan varmaan jokaisen purkin kylkeä. Mä olin monesti kuullut kehuja Moroccanoilista ja kun myyjäkin kehui nimenomaan näitä kosteuttavia versioita oman kokemuksen perusteella, kiikutin putelit suoraan kassalle. Hiustenlaatu on jo nyt muutaman viikon jälkeen parantunut ja vitsit, nää on kyllä parhautta!

Kaupanpäällisiksi sain kehutun hiusöljyn minikoossa ja eipä oo kuulkaas tätäkään turhaan kehuttu. Saa Paul Mitchellin Skinnyt väistyä tyystin tieltä! Toki näillä on hintaa ihan mukavasti, mutta ei oo kyllä tullut sellaista tunnetta että olisin maksanut turhasta. Se on nimenomaan laatu, joka näissä maksaa!

IMG_1757 IMG_1790

Aikaisemmassa puhelinpostauksessa vilahtikin jo tämä uus lemppari, eli Anastasian contour kit. En olis raaskinut pulittaa tästä sitä hintaa, jolla tätä esimerkiksi Kicksissä myydään, mutta alehaukkana löysin tän lähes puolet halvemmalla. Varsinkin nyt, kun oppinut vähän paremmin niitä korostuksia ja varjostuksia tällä paletilla, on tää ollut varsin kiva lisä meikkirutiiniin.

IMG_1823 IMG_1830 IMG_1845

Mä oon ollut niin kauan kuin muistan toivoton kynsien kasvattaja, koska oon mooonien vuosien ajan pureskellut kynnet ihan nysiksi. Alkukesästä mä kuitenkin laitatutin geelikynnet ja pidinkin niitä niin kauan, kunnes omat kynnet oli ehtineet kasvaa pitkiksi ja voi herttileijaa sitä onnenpäivää, kun mulla oli kerrankin naiselliset kädet! Lakkasin kynnet varmaan ekaa kertaa vuoteen tai kahteen ja ylipäätään jaksoin kaupoilla ollessa katsella kynsilakkojakin. Tosin pitkät kynnet jäi haikeaksi muistoksi heti, kun uudet työt alkoi. Mutta enpähän ainakaan enää pureskele!

Halusin joulun lähestyessä siihen sopivan kynsilakan ja tää Mavalan punainen kynsilakka sävyssä London oli aikas nappivalinta!

Kicksin oma rusehtavan luumunpunainen kynsilakka taitaa sopia paremmin syksyyn, mutta joka tapauksessa varsin kivan sävyinen tämäkin. Vähän vaihtelua perus kirkkaisiin ja vaaleisiin sävyihin!

Ja viimeisenä supervinkki niille, jotka on kyllästyneet siihen ainaiseen ikuisuudelta kestävään kynsien kuivatteluun. Ostin Seche Viten päällyslakan/pikakuivattajan, eikä oo tarvinnut enää turhautua kynsissä näkyviin rantuihin tai lakanankuvioihin. Kaiken lisäksi tää tekee kynnen päälle geelilakkamaisen pinnan ja kynnet näyttää jopa viikon verran siisteiltä!

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja oon niin kateellinen tosta sun contour kitistä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Heh, se on kyllä osottautunut tosi kivaksi :)

      Poista