KATSAUS PUHELIMEEN

11/02/2015

Long time no puhelinkooste! Nyt on kuulkaas matskua vähän pidemmältäkin ajalta, ihan elokuulta asti nimittäin. Alkusyksystä tuntu tapahtuvan niin paljon enemmän verrattuna esimerkiksi tohon edesmenneeseen lokakuuhun, että materiaaliakin löytyy enemmän siltä ajalta. Mutta pidemmittä puheitta, tässä tulee mun kuulumisia puhelimen rullaa läpi katsoen!

puh1 1.-4. No ne Weekendit! Ehdoton kesän huipennus, enkä voi olla hymyilemättä miettiessäni kyseistä viikonloppua. Pidettiin hauskaa, syötiin hyvin, tutustuttiin uusiin ihmisiin, kuunneltiin hyvää musiikkia ja tanssittiin sen tahdissa... Huh, ens vuotta odotellessa!

puh8 5. Vipat grillailut ja terassilla syömiset, tätä saa odottaa taas lähes vuoden verran... 6. Ihka ensimmäinen salikortti! Oon kyllä tykännyt käydä Palatsin uudella kuntosalilla, eikä sali-innostuskaan oo yhtään hiipunut. 7. Tää on siitä erilainen selfie, että siitä on peräti 8 viikkoa aikaa enkä oo sen jälkeen ottanut uusia selfieitä, whaat :-D 8. Elämäni ensimmäinen viinilasillinen, joka oli jopa hyvää!

puh7 9. Me tehtiin se, mikä ei ollut edest tavotteena ja noustiin Ykköspesikseen! Vitsit sitä fiilistä, kun ratkasulyönti tuli... 10. Kamala kuva, mutta niin tärkee merkitys. Mä oon saanut pesiksen kautta niin ihania ystäviä, mutta ennen kaikkea yhden mun parhaan ystäväni Annin, joka on jaksanut kattella mua kaaaikki nää vuodet - niin pesiskentällä kuin vapaa-ajallakin. Me päätettiin molemmat lopettaa pesäpallo, ja pakko kyllä myöntää että parhaan kamun lopettamispäätös helpotti myös omaa. 11. Sillon, kun shortseilla ja topilla vielä tarkeni... 12. Tehtiin kerran Annibin blogista bongattua älyttömän hyvää Twister-boolia, kokeilkaa ihmeessä!  

puh5

13. Mua vähän jänskätti Ikeaan menoa kun sielä käyminen nyt on aina mitä on mut oikeesti, me ostettiin enemmän karkkia kuin itse Ikea kamaa :-D 14. Tampereella serkkujen ja kummien luona yöpyessä pelattiin vähän pelejäkin ja voitteko kuvitella, että kuvassa näkyvä lastenpeli meinas olla meikäläiselle hankala ymmärtää. 15. No siellä uudella kivalla salilla! 16. Tein monen vuoden jälkeen kunnon mustikkapiirakka ja piru, kun olikin hyvää vaniljakastikkeen kera.  

puh6  

17. Mua hiukan kaduttaa, että jätin ton neuleen kauppaan. Toi on sen verran kivan mallinen ja värinenkin. 18. Mentiin tyttöjen kesken pitkästä aikaa Moonan luo Poriin ja käytiin syömässä herkulliset ravintola-annokset. 19. Kaks lempparia: Anastasian contour kit sekä dipbrow pomade. 20. Saatiin kuin saatiinkin aikaseks tilata kiitoskortit, mutta ne olikin kooltaan liian isot joten vielä pitäisi saada ne leikattua hiukan pienemmäksi. Saa varmaan laittaa joulukortin kanssa samaan kuoreen haha!
 
puh4

21. Käytiin iskän kanssa vähän herkuttelemassa Stockan kahvilassa ja olipa muuten berliininmunkki hyvää pitkän ajan jälkeen! 22. Ah, mun uusi rakkaus. Mä repäsin ja ostin iPhone 6s:n ruusukultasena, enkä usko että puhelin vois enää söpömpi olla *sydänsilmäemoji* 23. Hikitreeni salilla done! 24. Oon jo parin vuoden ajan halunnut Timberlandeja ja kun viime vuonna tilauksen kanssa tuli häikkää, jäi ne kokonaan saamatta, mutta nytpä ne on mulla! Kyllähän nää ehkä hiukan totuttelua vaatii, kun näyttää jalassa omaan silmään vähän mohloilta, mut on nää silti niin superkivat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti