SNAPSHOTS

11/18/2015

Moipsan! Mitäs teille kuuluu? :-) Mulle kuuluu yleisesti ihan hyvää. Töitä on tehty aikas paljon ja tullaan tekemään, mutta onneksi useimmat viikonloput on vapaita ja tulevana perjantaina pääsenkin työpäivän päätteksi rentoutumaan parturin penkkiin. Kuitenkin elelen tällä hetkellä melko stressitöntä elämää, mistä täytyy kyllä ottaa pienimmätkin ilot irti ennen kevään lukemisia.

No mutta, siinäpä oli lyhkäisyydessään tän hetkisiä kuulumisia. Tässä muutama satunnainen kameran muistikortille kertynyt kuva sepustuksineen, olkaas hyvät!

IMG_1450 IMG_1461

Iskä valmisti eräänä viikonloppuna herkkuaterian - alkuruoaksi etanoita ja pääruoaksi lihaa uuniperunoiden ja kasvisten kera. Ja nyt mun on kyllä pakko myöntää, että yks asia, josta nautin ja joka tekee mut onnelliseksi on ruoka ja erityisesti tällaiset ateriat! Namskis, nousee ihan vesi kielelle.

IMG_1475

Ihanassa, tulevassa kotikaupungissa. Mä oon oikeesti älyttömän onnellinen tietäessäni, että päästään muuttamaan Tampereelle. Varsinkin kun tää kulunut vuosi on ollut henkisesti melko raskas, niin on vaan sanoinkuvailemattoman ihanaa ja helpottavaa päästä aloittamaan kirjaimellisesti puhtaalta pöydältä. Oikeastaan ainoa asia, jota tästä pikkukylästä jään kaipaamaan on mun maailman parhaimmat ystävät..

IMG_1288(2)

Oon vihdoista viimein alkanut oppimaan juomaan valkoviiniä. Punaviini nyt ei mene millään alas, mutta valkoviini senkin edestä ja ehdottomasti makeana tai puolimakeana, mä en voi nimittäin sietää kuivia juomia - en viinin enkä siidereiden suhteen.

IMG_1236

En oo koskaan jostain syystä tykännyt kultaisista koruista ja oonkin aiemmin ostanut tasan yhden kultaisen rannekorupaketin, joka ajautuikin lopulta roskiin käyttämättömyytensä vuoksi. Mutta oon jopa itse yllättynyt, kun nykyään koruvalikoimia katsoessa kiinnitän huomioni lähes ainoastaan kultaisiin koruihin. Varsinkin ruusukulta on enemmän kuin mun mieleen ja sen värisiä koruja onkin nyt tullut hamstrattua tasaiseen tahtiin. Enää taitaakin puuttua kello!

IMG_1532

Ensimmäiset joulutortutkin on tullut jo pyöräytettyä. Enhän oo muuten ainoa, joka odottaa joulua ihan tosi paljon? Mä oon jo jotenkin niin fiiliksissä eikä marraskuutakaan oo enää kuin vajaat pari viikkoa jäljellä!

6 kommenttia:

  1. Et todellakaan oo ainoa... Täällä lasketaan jo päiviä jouluun, ja mun puolesta vois jo nyt olla 24. päivä!!! Ja se sais mun puolesta jatkua myös vaikka useamman viikon...:-D Joulu on niin ihanaa aikaa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, kiva kuulla ;D Voin niin yhtyä tohon, että joulu vois kestää pidempäänkin - on muuten aina yhtä hölmöä tajuta sen parin päivän jälkeen, että siinä se nyt sitten oli! Vitsit, tule joulu jo!!

      Poista
  2. mitä vikaa kankaanpäässä on??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, ei kai tässä suoranaisesti mitään vikaa ole, mutta koen Tampereen kyllä olevan enemmän mua :-)

      Poista
  3. Ooh etanoita! Syötiin niitä laivalla ollessamme poikaystäväni kanssa ja ne oli kyl huippuhyviä!! <3 Ja sun iskäs osaa valmistaa niitä itte?? :D Wow!

    VastaaPoista
  4. Etanat on niiin herkkua!! Haha niin osaa, mutta vinkkinä jos haluaisit joskus itse kokeilla niin kato ihmeessä netistä ohjeita, ei niiden valmistus todellisuudessa oo vaikeeta ;-)

    VastaaPoista