JOULUPUKILTA SAATUA

12/30/2015

Monet tuntu näyttävän peukkua joululahjapostauksella, joten täältä pesee! En tosiaan ollut toivonut mitään tiettyä, mutta oon kyllä erittäin tyytyväinen ja yllättynytkin lahjoista, näköjään läheiset vaan tuntee mut niin hyvin. Katotaas sitten, mitäs se pukki oikein toi!

IMG_3069

Monen vuoden jälkeen sain lahjakortteja ja pääsenkin ostoksille sekä Ikeaan että Stockmannille. Toki vaateliikkeisiinkin saadut lahjakortit
on kivoja, mutta tänä jouluna nää toi mulle kyllä paljon enemmän iloa - omaan kotiin muutto kun on kuitenkin lähitulevaisuudessa edessä. 

pien1

Vitsit, äiti ja isi onnistui kyllä erityisen hyvin näiden pienkoneiden valinnassa! Olin katsellut juurikin tätä kahvinkeitintä sekä leivänpaahdinta, joten voitte vaan kuvitella mun riemuni paketteja avatessa.

IMG_3014

Tuomakselta saadusta paketista paljastui mun kauan himoitsemani Marc Jacobsin kello. Mun mielestä tää on yks hienoimmista näkemistäni kelloista enkä vaan voinut olla hymyilemättä tän nähdessäni. Siis kattokaa nyt, niin kaunis!

IMG_2979

Lisää tarpeellista tavaraa omaan kotiin, nimittäin Savonian aterimet! Nää on niin pirun kalliita ja olinkin jo ehtinyt harmittelemaan, ettei mun kodista ainakaan heti tuu näitä löytymään mutta toisinpa kävi!

IMG_2943

Joka joulu paketeista paljastuu parit joululeffaliput, ja niin paljastui tänäkin vuonna - herkkulippujen kera :-P

IMG_2710

Ainoa itse valittu lahja - Erik Larssenin Paras -kirja. Mä oon lukenut tästä niin paljon hyvää kommenttia ja tän esittelytekstikin kuulosti sen verran kiinnostavalta, että oli pakko pyytää tätä joululahjaksi. Innolla odotan, että pääsen alkuun lukemisen kanssa!

Näiden lahjojen lisäksi paketeista paljastui niin pyyhkeitä, suklaata sekä rahaa. Miltäs näyttää teidän mielestä, entä sattuiko joku saamaan jotain samaa tai samantyylistä pukilta? :-)

4 kommenttia:

  1. Kiva, että teit tän postauksen :-) Älyttömän ihana tuo kello!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos oli mieleen :) No eikö ookin!

      Poista
  2. Nyt on kyllä upeat lahjat, varsinkin tuo MBMJ:n kello! :) Itse olen tykännyt MBMJ:n koruista ja laukuista, mutta tuota kellokokoelmaa vilkaistessani ihastuin niihinkin, vaikken kelloja edes käytä! Huippua nähdä näinkin hyödyllinen joululahjalista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkin oon tykästynyt sekä koruihin että laukkuihin ja nyt, kun oon alkanut käyttämään enemmän kellojakin, niin oon niihinkin iskenyt silmäni! Seuraavaksi oiskin hankintalistalla läppärilaukku, nekin kun on niiiiin kivoja ;-)

      Kiitos sulle kommentista <3

      Poista