RUOKA- JA TREENIPÄIVÄKIRJA

12/21/2015

Multa on useampaan otteeseen aina aika ajoin kyselty sekä ruoka- että treenipäiväkirjaa, joten päätin kerrankin ottaa tuumasta toimeen ja kirjasin edellisviikon jokaisen suupalan sekä treenin ylös.

En pidä itseäni sillä tavalla esimerkillisenä ruoan suhteen, mutta pyrin jos en viikonloppuisin, niin ainakin arkipäivisin syömään suht terveellisesti ja kroppaa ravitsien. Mä en oo koskaan ollut mikään ravitsemusfriikki, enkä oo varmaan viikkoa kauempaa jaksanut olla sellaisella tarkkaanmitoitetulla ruokavaliolla. Aika pitkälti siis perus kotiruoalla mennään!

Maanantai:
Aamupala: Profeel vaniljarahka, karpalokinuskikeitto, vesi + vihreäteeuute
Välipala: moniviljaleipä kinkulla ja kurkulla, vesi
Välipala: soijajogurtti, vesi
Lounas: valkosipuliperunat, lohi, salaatti, cola zero
Päivällinen: nakkikeitto, vesi
Iltapala: soijajogurtti, glögi

Treeni: 6min kuntopyörällä, 1h 15min salitreeni (hauis, olkapää, ojentaja)

Tiistai: 
Aamupala: Profeel vaniljarahka, appelsiinituoremehu + vihreäteeuute
Välipala: ruisleipä kinkulla ja kurkulla, soijajogurtti, vesi
Lounas: nakkikeitto, vesi
Päivällinen: nakkikeitto, moniviljaleipä, vesi
Iltapala: soijamaitoon tehty mannapuuro, sokeroimaton mustikkakeitto, vesi

Treeni: 45min aerobinen (juoksulenkki), venyttelyt

Keskiviikko:
Aamupala: chia-vanukas, appelsiinituoremehu + vihreäteeuute
Välipala: ruisleipä kinkulla ja paprikalla,mandariini, vesi
Lounas: valkosipuliperunat, kanan filee, salaatti, vesi
Välipala: proteiinijuoma treenin jälkeen
Päivällinen/iltapala: pasta, kanakastike, paprikaa, cola zero

Treeni: 10min kuntopyörällä, 1h salitreeni (takareidet, peppu, vatsat), 35min aerobinen (HIIT juoksumatolla)

treeni  

Torstai: 
Aamupala: chia-vanukas, vesi + vihreäteeuute
Lounas: broilerikiusaus, salaatti, vesi
Välipala: ruisleipä kinkulla, vesi
Välipala: soijajogurtti, mandariini, vesi
Päivällinen: broilerikiusaus, kurkku, vesi
Iltapala: pääkallopata (makaroni, jauheliha), vesi

Treeni: 5min kuntopyörällä, 1h salitreeni (etureidet)

Perjantai: 
Aamupala: proteiiniletut, mansikoita, vesi + vihreäteeuute
Välipala: proteiinijuoma treenin jälkeen
Lounas: noutopöydästä riisiä, kanankoipea, jauhelihapihvi, keitettyjä kasviksia, vesi
Välipala: Starbucksin frappuccino, kanelipulla
Päivällinen: Vapianon pasta carbonara, cola zero
Illalla herkutteluun: irtokarkkeja, viiniä

Treeni: 5min lämmittely, 45min salitreeni (selkä, olkapäät)

Haha, oli muuten työn ja tuskan takana tän postauksen teko. Kyseinen viikko kun oli jo kolmas, kun yritin saada kaikki suupalat ylös, se kun aina viikonloppua kohden alkoi unohtumaan, mutta tässäpä tämä nyt vihdoin on! Jätin lauantain ja sunnuntain vallan välistä, kun epäsäännöllisten ruokailujen ja treenaamattomuuden johdosta niissä ei olisi ollut mitään näkemisen arvoista.

Mitäs tykkäsitte, haluaisitteko nähdä joskus toistekin tällaista? Entäs tuliko mieleen jotain parannusehdotuksia? :-)

7 kommenttia:

  1. treenaatko vatsoja aina vaan kerran viikossa? ja onko sun treenit aina noin tunnin mittaisia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Treenaan vatsoja joo yleensä kerran pari viikossa! Ja treenit kestää useimmiten sen tunnin, mielummin teen tehokkaasti pienessä ajassa kuin vetelehdin pari tuntia :-)

      Poista
  2. Löysin sun blogis juuri ja ihastuin kyllä kovasti! Tykkään ja liityin kyllä lukijaks :)

    Käy ihmeessä kurkkaamassa: http://sofia-emilia.blogspot.fi/

    Mukavaa joulunaikaa sulle!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Tervetuloa lueskelemaan :)<3 Ja mäpäs käyn kuule kurkkimassa saman tien!

      Kiitos kivasta kommentista, hyvää joulua myös sinne :-)

      Poista
  3. Tälläsiä on tosi kiva lukea! Selailin muutenkin postauksias, ja vaikutti tosi mielenkiintoselta tää siun blogi, sait siis uuden lukijan :-)

    http://janna-workingformyself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos on mieleen! :) Heei ihan huippua kuulla, tervetuloa mukaan <3

      Poista
  4. Hei! Tämän postauksen myötä sait juuri uuden lukijan! Ruokapäiväkirja postauksesi oli tosi mielenkiintoinen ja huolella tehty, toivottavasti niitä tulee jatkossakin. Jään innolla seuraamaan juttujasi! Mukavaa kevään odotusta :)

    VastaaPoista