YKSI YÖ JOULUUN ON...

12/23/2015

Joulu tuli tänä vuonna jotenkin ihan huomaamatta, aika on vaan tuntunut kirjaimellisesti lipuvan ohi. Mä oon niin jouluihminen kuin olla ja voi, mut tiiättekö, tänä vuonna se joulufiilis on ollut pikkasen kadoksissa.  Lähinnä veikkaan sen johtuneen tosta ulkona vallitsevasta säästä, kun plussaa on melkein yhtä paljon kuin kylminä kesäpäivinä. Viime päivät on kuitenkin menneet joulumielen etsimisessä ja oonkin onnistunut siinä aikas hyvin. Oon kuunnellut joululauluja, tehnyt joulusiivoa, paketoinut lahjoja, ripustanut joulukoristeita, valmistanut jouluista rocky roadia ja polttanut kynttilöitä... Mites teillä, ootteko aloittaneet jouluhössötyksen jo kuukausi pari takaperin, vai onko jollain muullakin ollut joulufiilis kateissa?

Mä laitan nyt koneen sammuksiin ja alan keskittymään joulun viettoon läheisten kanssa, siispä toivottelen jokaiselle ihanaa ja rauhallista joulua! Syökää vatsat kipeiksi herkuista ja nauttikaa!

IMG_2399 IMG_2277 IMG_2338

4 kommenttia:

  1. Mulla oli varmaankin ensimmäistä kertaa elämäni aikana näin kova joulufiilis... :) Eli täällä touhuiltiin jo kuukausi etukäteen! Toivottavasti jouluinto hiipi kroppaan jo tähän mennessä! Rauhallista joulua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, kerta se oli ensimmäinenkin! ;D Kyllähän se joulufiilis sieltä lopulta iski ja kovaa, onneksi :-)

      Poista
  2. teetkö joululahjoista postauksen:)?

    VastaaPoista