LINKITÄ BLOGISI TOP 8 + 2

1/31/2016

Ihan kreisiä, miten tää aika kuluukin näin nopeesti! Justhan vasta vuosi vaihtui ja nyt oliskin pikapuoliin ensimmäinen kuukausi tästä vuodesta paketissa. Tammikuu on ainakin mun kohdalla kulunut aivan silmänräpäyksessä ja sehän tarkoittaa vain sitä, että kaiken maailman opiskelujutut nostaa merkitystään enkä voi enää elellä syksyn huoletonta elämää, kun ainoa murhenaihe oli aamusin töihin pääseminen. No, mä kirjoittelen fiiliksistäni vähän paremmin toisessa postauksessa koska nyt siirrytään aivan muihin aiheisiin, nimittäin linkitettyjen blogien suosikkeihin!

Ensinnäkin, jättimäinen kiitos jokaiselle bloginsa linkittäneelle - mun lukulista kasvoi isolla läjällä ja sehän se tavoite olikin. Siellä ruudun toisella puolen kirjoitellaan varsin ihania blogeja, joten melkoinen valinnan vaikeus kyllä iski tiettyä määrää karsiessa, kun todellisuudessa olisin halunnut esitellä monia eri blogeja. Osa näistä oli jo entuudestaan tuttuja, mutta jotkut ihan uusia helmiä!

henna

Hennan blogi oli ihan uusi tuttavuus ja oon kyllä iloinen, että neitokainen bloginsa linkkasi! Blogin raikas ulkoasu raikkaine kuvineen on jo pelkästään iloa silmälle, mutta postausten aiheetkin on just sellaisia, joita mä tykkään lukea. Asukuvia, sisustus- ja kauneusjuttuja, matkustelua...

mira

Miran blogissa ihastuin ihan ensimmäisenä banneriin. Yksinkertaisen kaunis ja jotenkin vangitseva, pisteet siitä! Mira esittelee asujaan, kirjoittelee hauskoja IN/OUT -postauksia, näyttää uusimpia ostoksiaan ja vaikka mitä muuta - ihana lifestyleblogi kyseessä.

sonja

Sonjan blogiin oon eksynyt muutaman kerran aikaisemminkin, mutta jostain kumman syystä se ei ollut vielä päässyt lukulistalle. Nytpä on! Jokainen postaus on mun mieleen ja blogista välittyy rento, mutta inspiroitunut fiilis mikä on ehdottomasti hyvä juttu. Sonjan terveelliset kokkailutkin vie kielen mennessään!

petra

Tämän vuoden abin, Petran blogi oli myös yksi uusista löydöksistä. Kuvat on laadukkaita ja postaukset on tosi monipuolisia, joista peukku ylös! Petra kirjoittelee omaksikin lemppareiksi muodostuneita postauksia, kuten puhelinkuvahöpötyksiä ja päivä mun kanssa -tarinoita!

aliisaannika

Ihana, ihana kahden 15-vuotiaan tytön, Aliisan ja Annikan, pitämä blogi. Mä tykkään hirveesti tyttömäisistä ja valoisista kuvista, ja tässä blogissa niitä riittää! Ostoksia, kuukauden suosikkeja, kaunesjuttuja...

suvi

Suvin blogia oon ehtinyt lueskelemaan jo tovin ja yltää kyllä kärkisijoille! Upeiden asukuvien lisäksi muutenkin raikkaita ja silmää miellyttäviä kuvia rennon kirjoitustyylin kera. Jos kaipailet vinkkejä makeanhimon selättämiseen tai reseptejä terveellisempiin herkkuihin, tästä blogista löytyy!

amanda

Viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä blogi, jota voisi lukea monta tuntia putkeen! Amandan blogi pitää sisällään kaikkea sitä, mitä blogilta voi vaan toivoa - kauniita kuvia, asuja, kotijuttuja, meikkejä, ostoksia, arjen iloja... Ihanan tyttömäinen lifestyleblogi!

Loppuun vielä pari vinkkiä, nimittäin mä olin jo ihan myyty Emman ekan postauksen luettuani ja innolla jäänkin odottelemaan tulevia kirjoituksia. Lisäksi Matildan Leshionista -blogin jatkoa seurailen mielenkiinnolla!

Mitäs te tykkäsitte näistä blogeista? Löytyikö uutta luettavaa teidän lukulistalle? :-)

10 kommenttia:

  1. Wauu, kiitoksia ihan hirmu paljon! <3 Listasta löytyi myös mullekkin muutama uusi blogi sekä muutama jota olenkin jo ennen seuraillut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä! :) Ja kiva, jos löytyi uusiakin blogeja!

      Poista
  2. Kiitos paljon maininnasta, oon todella otettu!<3 löysin myös itellenikin tästä muutaman blogin luettavaksi:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule oles hyvä, ansaitsit kyllä sen! :) Huippua, jos säkin sait uutta luettavaa!

      Poista
  3. Voi että kiitos ihan sairaasti, ihana yllätys❤ mullekin löytyi tästä postauksesta ihan uusia blogituttavuuksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta, paikka todellakin ansaittu ;) Kiva kuulla! :)

      Poista
  4. Olipa ihana yllätys löytää oma blogi tästä! Kiitos paljon ♥

    VastaaPoista
  5. Oi mitä ihania blogeja ja lisää luettavaa lukulistalle :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes kiva kuulla, jokainen blogi oli kyllä ihana! :)

      Poista