PAST WEEKS

2/11/2016

Eipä oo aikoihin nähty rehellistä, vanhaa kunnon puhelinkuvapostausta! Nyt kuitenkin päätin kerätä viimen aikoina räpsittyjä kuvia kameranrullasta yhteen ja kertoa vähän, mitä mun alkuvuoteen on oikein mahtunut.

Nyt kun alkoi miettimään, niin aika mitäänsanomattomia on kyllä olleet nää ensimmäiset viikot. Pari kivaa tapahtumaa on toki ollut, mutta ei oo mitenkään sellainen erityisen innokas fiilis viime viikkoja muistellessa, jos tiiätte mitä tarkotan! Osittain varmaan senkin takia, että treenimotivaatio on ollut ihan tipotiessään eikä salikorttia oo siis tullut käytettyä nimeksikään. Mut jospa tää nyt tästä, ainakin toivotaan niin!

phone11

1. Haha, tässä on kyllä lavastusta kerrakseen... Mut hei, mitä vaan kivan kuvan vuoksi ;D 2. Palmujen alle haikailemista... Onneks ei kuitenkaan tarvi kauaa kituutella, pari kuukautta! 3. Voisin vetäistä tollasen herkkusmoothien just nyt heti mahaani, namskis. 4. Lashes on fleeeek! Mä päätin nyt pitää ainakin hetken taukoa ripsipidennyksistä, ja vähän pelottaa löydänkö kuinka nopeesti sitten Tampereen suunnilta taas uuden hyvän tekijän. Tamperelaiset hoi siis, vinkatkaa jos on hyviä kokemuksia jostain! ;-)

phone1

5.&6. Fransmannissa syöpöttelemässä synttäri-iltana. Oon aina tykännyt Fransmannin annoksista mut vitsit, toi lohiannos oli varmaan paras ikinä! 7. Käytiin tsekkaamassa Joy -niminen leffa ja no, eipä ollut kyllä kummonen mun mielestä. Tarinana kivana, mut toteutus ei niinkään. 8. Herra Handsomen kanssa lähdössä kirkonmenoihin.

phone3

9. Mä olin odottanut C9 -ohjelman alotettuani niin paljon ensimmäistä ateriaa ja kyllä kannattikin - ohjeista löytynyt kanapasta-ateria oli törrrrkeen hyvää! Tosin toi annos oli ihan jättimäinen ja jaksoin just ja just puolet vetää napaani :-D 10. Pitäähän puhelinkuviin ainakin yks selfiekin mahduttaa! 11. Pic or it didn't happen ;D 12. Käytiin parturireissun lomassa myös mummia moikkaamassa ja se oli kyllä taas tehnyt sellaset pöperöt, että sai taas miettiä miten mummit voikaan olla niin hyviä ruoanlaitossa?!

Nyt mä lähden vielä tekemään nopean iltatreenin, ja sen jälkeen kömmin vällyjen väliin katsomaan pitkästä aikaa Greyn Anatomiaa. Jaksaa sitten taas huomenna painaa viikon vikan työpäivän ennen kivaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti