SPRING HAUL

4/01/2016

Se olis nyt kuulkaas huhtikuun eka! Onko joku muukin langennut tänään aprillipiloihin? Allekirjoittanut on ainakin joutunut muutamaankin otteeseen vetämään sillit kurkusta alas, haha miten voikaan olla näin hölmö!

Mut joo, nyt olis vuorossa pientä ostospostausta! Mä en oo tän vuoden puolella kauheesti ostellut uusia vaatteita, mut muutama kiva hankinta on lähiaikoina tullut tehtyä kevättä silmällä pitäen. Näiden lisäksi oon myös innostunut tilailemaan netistä tiettyjä täsmähankintoja ja ajattelin pyhittää niille ihan oman postauksensa ja kertoa samalla vähän vinkkejä nettikauppojen suhteen, kiinnostaisko teitä tällanen?

IMG_6563

Mun paitavalikoima on ollut jo pitkän aikaa tosi suppee - rähnäsiä neuleita kyllä löytyy, mutta nimenomaan siistempiä paitoja ei oo ollut kuin valehtelematta kahden kappaleen verran. Mun oli siis pakko täydentää varastoja, ja tää BikBokin yksilö täyttikin asettamani kriteerit. Tää on helppo yhdistää erilaisiin asuihin ja vaikken erityisemmin nyöripaidoista välitä, niin tästä mä tykkään!

IMG_6016

Pakko myöntää, että tää toppi oli täys heräteostos, mut ei kuitenkaan huono sellanen! Tykästyin tän avoinaiseen selkään (mikä nyt ei tietenkään tässä näy) ja siihen, miten kivasti tää istuu päällä. Tää ihanuus löytyi yllättäen New Yorkerista.

IMG_6578

Täydellisesti istuva mekko, mukavan tuntuinen, ihanan punainen ja vaan 13 euroa, voitteko uskoa? Mangoa kierrellessä äiti iski silmänsä tähän ja pakkohan mun oli tätä käydä testaamassa - huh sitä rakkautta!

IMG_6572

Mä oon aina ollut kateudesta vihreä niille tytöille, kellä on takkeja vaikka jokaiselle eri päivälle, kun itellä on ei oo ollut moneen vuoteen edes kevättakkia. Nyt kun miettii, niin miten ihmeessä on pärjännyt pelkällä nahkatakilla ja rumalla villakangastakilla? Yhtenä tän kevään missiona oli siis hankkia joku kiva, ehkäpä naisellinen takki ja sellasen onneks löysinkin H&M:stä. Valkoinen on tosin aika petollinen väri, kun kaikki pienetkin tahrat näkyy heti - puhumattakaan siitä, kun kaadut bussin likaisella käytävällä kyljelles ;D

IMG_4609

Pakko vielä uudemman kerran mainita näistä BLACC:in trikoista. Mä tosiaan maksoin näistä about kolmekymppiä yhteensä alennuksessa, mut normaalistikin nää maksaa vajaat parikymppiä kappale, ei ollenkaan paha! Näistä on tosiaan tullut heittämällä yhdet lempparit, ei tipu eikä alusvaatteetkaan tunnu näkyvän läpi ja no, kattokaa nyt noita printtejä!

Mitäs tykkäsitte uutukaisista, löytyikö joku tietty suosikki?

15 kommenttia:

  1. Oi että, noita Blaccin treenipöksyjä mä oon jo pitkään miettinyt, mutten oo viitsinyt tilata kun en oo kuullut kauheesti mitään kokemuksia noista! Mut jes jos oot tykännyt niistä, ehkä täytyy itekkin testailla kun tosiaan ei todellakaan ole hinnalla pilattu! :-)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin tilasin ne ihan "riskillä", kun en yhtään tiennyt mitä odottaa, mut tosiaan täällä on ainakin todettu hyväksi! :)

      Poista
  2. On kyllä tosi ihania ostoksia! ♥ Varsinkin toi punainen mekko ja noi urheiluhousut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että sielläkin tykätään! <3 Ne on kyllä munkin lemppareita :)

      Poista
  3. Superkivoja juttuja, erityisesti noi treenihousut!

    VastaaPoista
  4. Siis miten ihanalta näyttää toi punanen mekko, ihan täydellisen näkönen ♥ puhumattakaan noista treenihousuista :) Mä oon vasta nyt syttynyt noille nyöripaidoille ja yhden vasta omistan, ihana lisä joihinkin vaateyhdistelmiin kun ei ole ihan tavallinen paita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös, täydellinen se kyllä kieltämättä onkin! ♥ Treenihousut nousi munkin suosikeiks! Se on kyllä totta, hillittynä (niin ettei ihan napakin vilku ;D) ne tuo kivaa lisäystä muuten yksinkertaiseen vaatteeseen/asuun :)

      Poista
  5. Tuo valkoinen takki on todella kaunis <3 Olen ihastellut hennesillä aivan samaa takkia :) Täytyy vaan yrittää olla varovasti sen kanssa ettei tulisi tahroja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, aivan ihana! ♥ Se on kyllä pienoinen miinus, kun koko ajan saa olla valppaana, mut ihan vaan pienoinen ;)

      Poista
  6. Ihania löytöjä oot tehnyt, mä iskin erityisesti silmäni tuohon Mangon punaiseen mekkoon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, huippua jos sielläkin tykätään :) Mekko on munkin lemppari, oikea löytö!

      Poista
  7. Aivan ihania ostoksia ja toi mekko näyttää aivan täydelliseltä!♥

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Se on kyllä aivan ihana :-)

      Poista
  8. Ihania ostoksia! Ja ihana blogi, jään seurailemaan :-)

    http://juliakjs.blogspot.fi

    VastaaPoista