LATELY...

5/14/2016

Huhuu, onko siellä ketään? Mun ei tosiaan oo ollu tarkotus venyttää blogihiljaisuutta näin paljoa, mut hetken aikaa blogiin kirjoittaminen tuntui lähes vastenmieliseltä. Ei siis muuten, mut elämässä ei oo tapahtunut just nyt oikeestaan yhtään mitään eikä postausideoita oo jostain syystä syntynyt, jolloin kameraankaan ei oo kertynyt erityisemmin kuvia. Mut nyt mä oon taas täällä, rakkaan harrastuksen parissa intopiukassa!

Mulla on muutama postausidea odottamassa toteutusta - tulossa muun muassa hiustenhoitoon vinkkejä, huhtikuun suosikkeja sekä fiiliksiä bikini challengesta, mut mä haluaisin taas vaihteeksi kuulla teidän toiveita! Mistä te haluaisitte lukea täällä blogissa? :-)

IMG_8283

...Oon taas koonnut yhteen viime kuun suosikkeja, jotka pääsette näkemään tuota pikaa. Muun muassa tää meikkisieni oli totaalinen yllättäjä, eikä muuten oo kyse BB:stä!

IMG_7474

...Oon käynyt kuvailemassa kivoja auringonlaskuja. Tosin tää kyseinen kuvaussessio päätyi lähinnä ärsytykseen, kun heti mun lähdettyä taivas alkoikin helottaa kirkkaan pinkkinä, se vasta olikin ihana näky!

IMG_8210

...Oon lueskellut erilaisia kirjoja muun muassa taloustietoa ennen pääsykoemateriaalien julkaisua. Matskut tosiaan julkaistiin maanantaina ja no, sanotaanko nyt näin, että kyllä vaatii melkoista motivaatiota niiden lukemiseen :-D Mutta sitä kyllä löytyy, jotta syksyllä koulunpenkki kutsuu!

IMG_8170

...Oon nauttinut lämpimistä päivistä ja saanut hankittua jo ensimmäiset rusketusrajatkin. Sais nyt taas sade ja kylmät ilmat vaan väistyä, mä tykkään niin paljon enemmän tosta kirkkaan sinisestä taivaasta!

IMG_7740

...Oon innostunut asukuvailusta ja ylipäätään pukeutumisesta, ja huomaankin koko ajan keksiväni uusia asukokonaisuuksia. Mun inspiroitumisista joutuu veli ja äiti vähän väliä siis kärsimään kameran takana heiluessaan, haha! Mut hei, mites toi mun valkoseen paitaan lähes täydellisesti sulautuva ihonväri? :-D

IMG_8326

...Ollaan tehty yhden yön reissun Helsinkiin äipän kanssa. Mä odotin tota reissua kesävaatteiden löytämisen toivossa mut hitto, kahden päivän kauppojen kiertelyn jälkeen käteen jäi vaan farkut ja rintsikat?!

4 kommenttia:

  1. Niin ihania kuvia, jään ehdottomasti seurailemaan sun blogia jatkossakin! <3
    http://aliisa-m.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Aliisa, kiva kuulla että tykkäät! :-)<3

      Poista
  2. Ihania tälläiset postaukset, joissa kuvat ovat otettu sillon sun tällön! <3 Näissä on niin kiva fiilis! Hurjasti tsemppiä lukemiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään tällasista just kun kuvat on mistä sattuu ja on sellanen kiva fiilis, ihanaa että sielläkin tykätään! <3 Ja kiitti tsempeistä, sitä tarvitaan!

      Poista