RANDOM FACTS ABOUT ME

5/29/2016

1. Mä jätän tavaroita välillä mitä kummallisimpiin paikkoihin. Ensiks mä etin niitä tavaroita pitkän aikaa ja käyn askel askeleelta läpi mun liikkeitä, että mihin olisin voinut kateissa olleen tavaran jättää. Milloin löydän lompakon kylpyhuoneesta pyykkien seasta tai rannekellon alusvaatelaatikosta haha.

2. Oon pahimman luokan Instagram stalkkeri. Joskus saatan uppoutua selaamaan toisten kuvia pitkäks aikaa ja ajautua jonkun profiilista hänen siskon kaiman poikaystävän kaverin pikkuserkun profiiliin. Ja onko muuten mitään ärsyttävämpää kuin se, että jonkun kuvaan on merkitty viis eri henkilöä ja jokaikisen profiili on yksityinen? Great.

3. Mä oon sekä perfektionisti että hälläväliä tyyppi. Joskus esimerkiks huoneen täytyy olla tiptop päiväpeitteen kulmia myöden, kun taas toisena päivänä huone on kuin pommin jäljiltä.

IMG_2664

4. Mä rakastan hengailla kotona, joko yksin tai läheisten kanssa. Mulle kelpaa varsin hyvin rauhalliset koti-illat vaikkapa leffan parissa sen sijaan, että pitäisi koko ajan olla menossa.

5. Mun kasvojen sivuprofiilit on täysin erilaiset. Oikealla puolella ei tuu ikinä, ikinä otettua selfieitä ja muutenkin pyrin välttämään sitä puolta kuvia ottaessa. Ja kasvoista puheenollen, mun toinen puoli kasvoista korvia myöten on äidin ja toinen iskän, ihan oikeesti!

6. En oo koskaan käynyt Lapissa. Oikeastaan Vaasa taitaa olla korkein kaupunki, missä oon käynyt... Ehkä vielä jonain päivänä!

IMG_2692

7. Mä katson ihmisessä aina ensimmäisenä kulmakarvoja. Ne vaan on mun mielestä tosi merkittävä tekijä kasvoissa!

8. En usko yliluonnollisiin asioihin, mutta silti mua kiinnostaa katsoa ohjelmia aiheeseen liittyen. Myös youtubesta on useampaan kertaan tullut katsottua story timeja paranormaaleista kokemuksista.

9. Oon todella itsepäinen luonteeltani. En helposti luovuta omien mielipiteiden suhteen, ja usein haluankin että asiat tehdään just niin kuin mä haluan.

IMG_2685

10. Mulla ei oo koskaan murtunut luita. Nilkan nivelsiteet on menneet useampaankin kertaan, mut luut on pysyneet ehjänä siitäkin huolimatta, että oon aika tohelo.

11. Olin pienempänä tosi säikky, enkä uskaltanut olla yksin kotona. Halusin aina mennä koulun jälkeen iltapäiväkerhoon, jotten joudu olemaan yksin kotona, koska pelkästään lattian narina sai mut pelkäämään ihan älyttömästi. Kaikki valot piti olla päällä ja lähes tulkoon vaan istuin olohuoneessa kaiken keskellä, että näen ympärilleni.

12. Mä en osaa katsoa sarjoja maltillisesti, vaan ne on katottava heti nyt äkkiä. Tälläkin viikolla tuli katsottua yks sarja, jossa oli kolme tuotantokautta. Jep, kolme tuottaria alle viikossa haha.

18 kommenttia:

  1. Oisko mahollista tehä linkkaa blogisi postausta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuskin hetkeen on tulossa, kun tammikuussa tein edellisen, mutta pidetään korvan takana! :)

      Poista
  2. Haha näitä on aina yhtä hauska lueskella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin on kiva lueskella muiden faktoja ;D kiva jos tykkäsit!

      Poista
  3. Oot älyttömän kaunis ja toi asu on upea! :-)

    VastaaPoista
  4. Tuo kolmas kohta on ihan kuin minä! :D

    http://kanervanniina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Eih, ihan kun olisin lukenut postauksen itestäni :D sen kerran kun vahingossa eksyy vähän stalkkeroimaan instagramissa ni se on menoo sitten.. toi kolmos kohta oli aivan kun minä! Tälläsiä postauksia on huippu lukea, joten jatkossa myös lisää :) Toi asu on kyllä älyttömän ihana ja sä oot ihan älyttömän kaunis ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, meissä taitaa siis olla paljon samaa ;-D se on kyllä totta, välillä sieltä selvii parissa minuutissa ulos mutta joskus se "vähän" venähtää... Hyvä kuulla, että on jatkossakin tervetulleita tällaiset! Kiitos paljon Emilia <3

      Poista
  6. Täälläkin myös yksi pahemman luokan instagram-stalkkaaja... :-D En oo koskaan aikasemmin kehannut tätä myöntää, mutta saatan kans just viettää useemmankin tunnin selaillen ties kenen profiileja. Voin kanssa samaistua tohon sarjojen katseluun, Bonesin yheksän kautta tuli esimerkiksi katottua alle kuukaudessa...

    http://playingwithmylifeviivi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nimenomaan! Onneks en oo ainut stalkkeri :-D hah, pitääkin olla niin hyviä ja koukuttavia sarjoja :-P

      Poista
  7. Haha, ihania juttuja olit listannut ja näitä oli tosi kiva lukea! :)) Itsekkään en osaa katsoa sarjoja maltillisesti, vaan haluan heti nähdä kaikki jaksot :D Esim joskus pääsiäisenä katsoin Mustien leskien kakkoskauden parissa päivässä. Sitä ei vaan malta lopettaa kesken kaiken, etenkin jos jakso jää johonkin jännään kohtaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit! :) Joo se tuntuu suorastaan rikokselta jättää katsominen kesken, jos edellinen jakso päättyy jännästi... ;D

      Poista
  8. Haha, meissä taitaa olla aika paljonkin samaa! :D Täällä toinen instastalkkeri ilmoittautuu, joskus saatan uppoutua pitkäksi aikaa selailemaan kaikkien kuvia, hah :D Itsekään en ole koskaan käynyt Lapissa tai murtanut luitani (kopkop). Itsekin pienenä pelkäsin kaikkea ja varsinkin pimeää - lapsuudenkodissani on edelleen vanha Nalle Puh -yövalo muistuttamassa tästä pelosta! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, no niin näköjään onkin! :D ihan huikeeta, että joku samaistuu noin moneen kohtaan! Pimeys oli kyllä yks piru pienempänä... :-D

      Poista
  9. Oon niin samaa mieltä kohdan 5 kanssa!! :D apua

    VastaaPoista