SUMMER BUCKET LIST

6/17/2016

Nyt kun ollaan jo kesäkuun puolella, niin eiköhän ois korkea aika kattoo meikäläisen summer bucket listiin? Mä oon ottanut tätä kesää jotenkin tosi paljon ja oon päättänyt tehdä tästä edellistä paljon paremman. Pari reissua on tehty varmoiksi, mutta muuten mulla ei oo sen suurempia suunnitelmia. Sen sijaan oon listaillut asioita, joita olis kiva toteuttaa kesän aikana. Mä odotan kesältä ehkä enemmänkin sellasia fiilispohjaisia juttuja ja uusia kokemuksia, katotaan siis miltä mun toiveet näyttää!

Kesällä 2016 haluan...

Käydä yöuinnilla. En sen kummemmin käy kesäisin järvessä saati meressä uimassa, mut yöuinneissa on sitä jotain!

Juhlia juhannusta Himos Festivaaleilla. Tää tulee varmasti olemaan yks kesän kohokohdista! Juhannus on aina aikasemmin tullut vietettyä kaveriporukalla mökillä tai perheen kesken kotosalla, joten oon aikas innoissani tulevasta jussista! Meitä on lähössä iso läjä parhaita kavereita, eli ei siitä kovin huono reissu voi tulla ;-)

Reissata Suomen sisällä. Roadtrip johonkin Suomen kaupungeista on pakko toteuttaa. Ja vielä parempi, jos se olis joku ennestään tuntematon kaupunki!

Tehdä töitä. Mähän en oo vielä löytänyt lukuisista haastatteluista huolimatta työpaikkaa, mutta toivoa ei oo vielä menetetty. Haluan kuitenkin tehdä töitä myös kesän loputtua, joten pelkkä kesätyö ei oo onneksi hakusessa - muuten oiskin jo kiirus ;-D

Mennä Itä-Länsiin. Me ollaan Annin kanssa kahtena edellisenä vuonna tehty viikonloppureissu pesäpallokesän päätapahtumaan ja pitäähän perinnettä jatkaa! Vähän meinas käydä kalpaten, kun majotuspaikat oli taas niin kiven alla, mut nou hätä enää.

Ruskettua. Mä oon tosi huono ruskettumaan, mut toiveikkaana ryhdyin esivalmisteluihin jo hyvissä ajoin ennen lämpimiä säitä aloittamalla beetakaroteenikapseleiden syömisen.

Mökkeillä kavereiden kanssa. Yks lempparijuttuja kesässä, joka pitää toteuttaa ainakin kerran!

Syödä herkkuja. Dieetin aikana en oo saanut herkutella muun muassa jätskillä tai muillakaan herkuilla, joten tätä tulee myöhemmin kyllä toteutettua. Eihän kesä nyt oo mitään ilman herkutteluhetkiä!

Käydä piknikillä. Eka kerta on jo korkattu, mut piknikit vaan on kesän juttu...

Matkustaa Espanjaan lemppari tyttöjen kanssa. Ja tässäpä toinen kesän kohokohdista! Me suunnataan heinäkuun vikaksi viikoksi parhaiden kavereiden kanssa Menorcan auringon alle, enkä millään malttais odottaa!

Grillata mahdollisimman paljon. Mun ehdoton heikkous kesäsin on grilliruoka, ja voitte vaan kuvitella ärsytyksen määrän, kun kerrostalossa asuessa sitä ei niin vaan astutakkaan terassille grillailemaan jos mieli tekee. Onneks kuitenkin sukulaiset asuu muutaman hassun kilsan päässä, niin saadaan munkin himot kuriin! Herkkusieniä tuorejuustolla ja pekonilla, maissia, täytetyt paprikat, halloumjuusto...

Veneillä. Tai no soudella, mut kuitenkin!

summer  

Istuskella terasseilla. Lämpimät kesäillat terassilla kylmien juomien ja ystävien kera, ei lisättävää!

Käydä huvipuistossa.Viime kesänä ei tullut käytyä huvipuistossa, joten nyt se on viimeistään toteutettava. Särkänniemi ois lähellä, mutta lintsikin kyllä houkuttelee!

Leipoa pavlovaa ja mansikkatorttua. Helpot ja pakolliset kesäherkut!

Varata ajan toiseen tatuointiin. Mun tatskakuume vaan kasvaa ja kasvamistaan, ja oonkin päättänyt hankkia toisen leiman sopivan välin ja tekijän löytyessä!

Käydä Suomenlinnassa. En oo koskaan käynyt Suomenlinnassa, joten asiaan on tehtävä muutos!

Kasvattaa kynnet. Heh nyt ollaan jo hyvällä mallilla, kun kynnet kasvoi geelikynsien alla ja niiden poisoton jälkeen lakkasin kynnet kivalla geelilakalla. Eipä oo tullut pureskeltua!

Luoda Spotify-listan, jossa on kesän kuumimmat hitit. 

Ottaa palvon valokuvia. Kesäkuvia on ihana fiilistellä muutenkin, mut varsinkin talven pimeinä ja kylminä iltoina.

Mennä Weekendeille tai Blockfesteille. Haluaisin Himoksen lisäksi käydä toisillakin festareilla ja noista jompikumpi vois olla aika jees, vaikkakin Weekendeillä on mun makuun parempia esiintyjiä.

Pyöräillä Pyhäjärven ympäri. Musta on pyörän ostamisen jälkeen kuoriutunut innokas pyöräilijä ja tää onkin kesän to do listalla. Joku päivä mä jo lähdin kyseiseen reissuun, mut opasteet hukattuani jäi matka lyhkäseks ;-D

Ostaa litrakaupalla mansikoita ja pakastaa niitä talven varalle. 

Käydä brunssilla. Mä en oo koskaan käynyt kunnon brunssilla, ja oonkin Tampereelle muutettua himoinnut muun muassa Fazerin brunssia, joten tää on vihdoin toteutettava!

Pitää leffa- ja sarjamaratonin. Koko päivä yökkärit päällä sohvalla makoilua sarjan tai leffojen katselua, my kinda day!

Seurata auringonlaskua hyvällä paikalla. 

Pitää treenimotivaation yllä. Mulla on ollut niin hyvä draivi päällä salilla käymisen suhteen, että toivon sen pysyvän samanlaisena. Myös ulkona on tullut urheiltua entistä enemmän jopa sateessa, joten siitäkin pyrin pitämään kiinni.

Käydä kampaajalla loihtimassa kesätuugin. Vielä en tiedä tarkottaako se radikaalia vaalentamista, vai tummaa raidoilla!

Minkäslaisia pläänejä teillä on tälle kesälle ja ootteko kenties saanut jotain jo toteutettua? Ja hei, onko teistä lukijoista joku tulossa viikon päästä Himokselle? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti