SHOPPING HAUL

8/26/2016

Soooo long time no ostospostausta! Mä oon viimeks keväällä esitellyt uusia ostoksia ja siihen on ihan looginen selitys; ei oo nimittäin tullut hirveesti osteltua vaatteita. Musta on jo pitkän aikaa tuntunut, etten löydä varsinkaan kotosuomessa kauppoja kierrellessä mitään silmäämiellyttäviä vaatteita enkä oo jostain syystä yhtään jaksanut nettishoppaillakaan, vaikka ennen sitä on tullut tehtyä lähes taukoamatta.

Kesä alkaa olla aikalailla mennyttä, mutta siitäkin huolimatta haluan näyttää muutaman kesäisemmänkin ostoksen. Musta on selkeesti kuoriutunut harkitseva tyyppi mitä shoppailuun tulee, kun ei tuu enää ostettua hutiostoksia - nääkin kun on kaikki olleet jatkuvassa käytössä!

IMG_0497

Mä etsin keväästä asti farkkuhametta, mut mistään ei tuntunut joko löytyvän tai olevan kokoja jäljellä, kunnes sattumalta henkkamaukalla käydessä osui tää yksilö vahingossa silmään. Sopivan korkealle tuleva ja muutenkin istuva!

IMG_0568

En ees tiedä, moneenko kertaan kattelin ja sovittelin tätä kyseistä off shoulder mekkoa Gina Tricotissa. Lopulta tää oli kuitenkin pakko napata mukaan, koska viidentoista euron hintaa ja jatkuva mielessä kummittelua ei vaan voinut vastustaa!

IMG_0549 IMG_0576

Pari perus paitaa, koska mun vaatekaapissa ei oo pitkään pitkään aikaan ollut perus pitkähihaisia! Punainen on peräisin Ginasta ja malliltaan tosi kiva, musta off shoulder taasen on H&M:ltä.

IMG_0486Väitän, etten oo ainut joka rakastaa niinkin yksinkertaisia vaatteita kuin höntsävaatteet? Mä löysin nää nyörityksellä varustetut rennot shortsit Ginasta enkä oikeesti tiedä, voiko shortseja rakastaa enempää haha!
 
IMG_0528 Mun toppivarasto tuntuu koostuvan lähes pelkästään tällaisista turtle- ja halterneck topeista, vaikka ennen koin ettei ne sovi mulle sitten millään. Nää Ginankin yksilöt on nykyään ihan lempparit ja jatkuvassa käytössä!

IMG_0650 Omistan tällaisia olorintsikoita pilvin pimein ja nää uusimmat, Women's Secretistä ostetut on niin maan söpöimmät ja ihanat päällä. Jos vaan vois, niin liikkuisin päivät pitkät vaan tämmösillä!

IMG_0641

Aah, rakkaus! Mä etin ihan liian kauan täydellistä bomberia, kunnes löysin Zarasta tän täydellisyyden. Ihanan mallinen, kivat yksityiskohdat ja istuu super hyvin!

IMG_0585
Mä oon siinä mielessä vähiten naisellinen, kun en hamstaa laukkuja tai kenkiä samalla tavalla kuin jotkut, nimimerkillä yhden olkalaukun omistava... Nyt kesällä oon kuitenkin vähän petrannut ja kaappiin on tullut ostettua Espritin ihanat espadrillot ja Haloselta vielä ihanammat sandaalit!

Näiden lisäksi käteen on tarttunut mm. pari urheiluvaatetta, (melkein) nilkkapituinen neule, reppu, mekko ja parit muut kesähepeneet, mut niitä on näkynyt ja tulee näkymään asupostauksissa! Mitäs te tykkäsitte tällä kertaa ostoksista ja mikä nousi lemppariksi? Mulla lempparit on varmasti farkkuhamonen ja bombertakki!

6 kommenttia:

  1. Oii ihania juttuja! Mulla samat lempparit kun sulla eli bomberi ja toi farkkuhame :) Toi off shoulder -mekko vaikuttaa kans ihanalta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeii kiva, että on sunkin mieleen! Meillä on selvästi sama maku ;-)

      Poista
  2. Tosi hyviä löytöjä oot tehnyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Aliisa, mäkin tyksin kovin! :-P

      Poista
  3. Ihania juttuja nuo kaikki, mutta mun lemppariksi nousi ehdottomasti tuo super magee farkkuhame, niin upee! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, se on kyllä nimenomaan magee ;-) Kiitti Roosa <3

      Poista