TÄÄLLÄ TAAS

9/22/2016

Moi murut, pitkästä aikaa! Osa on varmasti huomannut, että meikäläisestä ei oo kuulunut sen koommin muutamaan viikkoon, mut siihen löytyy aivan inhimillinen selitys.

Mun elämä on kokenut tosi, tosi isoja muutoksia pienen ajan sisällä ja kuten yleensä, myös mun kohdalla se on vaatinut tietynlaista sisäistämistä ja sopeutumista uuteen elämäntilanteeseen. Kun sä vaan oot puoli vuotta, tekemättä lähestulkoon mitään ja yhtäkkiä sun elämä kääntyykin täysin päinvastaiseksi, niin onhan se kuulkaas aikamoista. Blogi onkin saanut kaiken tän muutoksen keskellä jäädä taka-alalle, kun oon halunnut turhia stressaamatta keskittyä pitämään pääkoppani kasassa. Mut mä en kuitenkaan halua jaaritella sen enempää, vaan kertoa muutaman kuvan kera tän hetkisistä fiiliksistä ja kuulumisista!

IMG_0883

Mulle syksy on aina merkinnyt uuden alkua, mut erityisesti tää meneillään oleva syksy on just sellainen. Kaikkea uuttaa ja jännää on tapahtunut ja tulee tapahtumaan, enkä vois olla innostuneempi tästä kaikesta. Ja syksystä puheen ollen - en vaan voi hehkuttaa liikaa sitä, kuinka syksy on pukeutumisen aikaa!

IMG_0685

Koulu tuli startattua pari viikkoa sitten torstaina ja tänään olikin ensimmäinen kunnollinen lähipäivä. Mä en voi ees sanoin kuvailla, kuinka onnellinen mä oon tästä mahdollisuudesta. Jo ekan päivän jälkeen mä koin varmaan yhden elämäni pahimmista migreeneistä ja uskon sen johtuneen siitä kaiken pahan ja stressaantuneen olon laukeamisesta. Mulla oli niin mahdottoman huojentunut ja levollinen olo sen päivän jälkeen, kun tajusin että oon nyt just oikeessa koulutuksessa. 

Opiskelu tulee varmasti olemaan haastavaa ja välillä hermojakin raastavaa, mut tiedän et opiskelen tällä hetkellä mulle sopivinta alaa. Tänäänkin mun teki vaan mieli hymyillä koko ajan koulunpenkillä, kun kaikki se tieto ja sen määrä innosti mua ihan pirusti.

IMG_0737

Mä en oo koskaan ollut vähääkään lukutyyppiä, mut kesän aikana tuli luettua parikin kirjaa ja toinen oli tää paljon hehkutettu Kerro minulle jotain hyvää. Oon lähinnä sellainen lukija, joka aloittaa kirjan ja jos se tempaa mukaansa niin se on sit menoa, mut jos ei, niin unohdan sen ikiajoiksi. No, tää kirja tosiaan tempas mukaansa ja voi itku, mitä tunteiden vuoristorataa tääkin aiheutti. Leffaa unohtamatta!

IMG_0726

Ja vimppana ehdottomasti yks merkittävimmistä jutuista - mä tuun nimittäin parin viikon sisällä muuttamaan omaan kotiin. Päätös oli kieltämättä aika yhtäkkinen, vaikkakin olin jo pidemmän aikaa selaillut asuntoja, mut yhtenä sunnuntaipäivänä mulle tarjottiin ihan täydelliseltä kuulostavaa kämppää ja mä en vaan voinut kieltäytyä siitä tarjouksesta. Kaiken lisäksi saan tehdä asunnossa pintaremonttia, jolloin siitä tulee vielä entistä ihanampi.

Vaikka mulla ei ois mikään kiire lähteä kotikotoa pois, niin just nyt tunnen olevani enemmän kuin valmis kokeilemaan omia siipiäni. En vaan malttais odottaa, että pääsen rakentamaan mun omaa pikkupesääni - iiks!

Että sellaista! Mut hei, mä haluaisin niin mielelläni kuulla mitä teillä ihanuuksille kuuluu? Onko syksy lähtenyt millain käyntiin ja onko siellä edes ketään enää kuulolla? :-)

5 kommenttia:

  1. Apua!!! Oon niin ilonen sun muutosta, ku puhuit haluavas muuttaa omaan kotiin jo blogimiitissä :-) Kaikkea tsemppiä siihen ja mieletöntä, että saat olla mukana rempassa!

    VastaaPoista
  2. Voi että miten ihana into ja onni tästä tekstistä huokuu, ihan mieletön syksy sulla <3 Ja siis onnee tulevaan kotiin, ensimmäiseen omaan kotiin muuttaminen on niin ihanaa :') Tsemppiä kovasti syksyyn!

    VastaaPoista
  3. Hei ku sullahan on macbook nii kertoisiks vähä tarkempia tietoja, et millanen ja mitä oot tykänny🙉

    VastaaPoista