EVERYDAY PHOTOS

11/14/2016

IMG_1032

Me ollaan nähty tyttöjen kanssa syksyn aikana tosi vähän, mut viime kerralla Helsingissä Sofin luona sitä taas tajus, kuinka paljon se ykskin näkeminen antaa. Meillä oli kovat suunnitelmat käydä mm. valokarnevaaleissa ja mennä Helsingin yöhön katsomaan Mikael Gabrielia, mut loppujen lopuks meidän ilta kului viiniä ja herkkuja syöden Sofin luona ja tiiättekö, se ilta oli mun syksyn parhaimpia iltoja. Kun sulla on maailman parhaat ystävät vierellä, niin kaikki on hyvin.

IMG_0991Mun oli tarkoitus tehdä kunnon ennen ja jälkeen vertailut kämpän remontista myös teidän nähtäväks, mut olin niin tohkeissani remppaamassa, että koko projektista tuli otettua peräti kolmet kuvat kameraan. Täällä oli tosiaan seinissä paritkin tapetit ja keittiössä keltaiset seinät kaakeleita myöden ja me laitettiin kaikki aivan uusiksi. Remppa vei odotettua kauemmin aikaa, mut voi juku millanen fiilis sen valmistuttua oli! Haluaisitteko te nähdä tästä asunnosta postausta?

IMG_1328

Jouluhössötys on virallisesti alkanut, kun ekat joulutortutkin tuli jo väännettyä! Mä en malta odottaa, että joulukuu vaihtuu ja joulu tekee oikeesti tuloaan.

IMG_1387

Mä kyselin aiemmin teiltäkin, että olisko teillä vinkata jostain hyvästä objektiivista, kun uudelle oli jo hetken aikaa ollut kovaa tarvetta. Olin jo pidemmän aikaa haaveillut Sigman 35mm f/1.4 putkesta, mut kieltämättä sen hinta tuntui vähän liian kovalta ja olinkin sen takia jo ostamassa uutta 50mm vanhan tilalle. Mut mä kuitenkin repäsin ja ostin Sigman objektiivin, eikä oo muuten tarvinnut hetkeekään katua! Tän objektiivin valovoimaisuus, hiljaisuus ja tarkennus on jotain niin käsittämätöntä tällaiselle "amatöörikuvaajalle", etten enää ihmettele kun ihmiset kehottaa panostamaan objektiiveihin. Munkin kamera on taas kuin uusi, kun vaan hankki kunnollisen objektiivin siihen!

IMG_1925Käytiin veljen kanssa jo testaamassa asukuvienkin ottamista tolla uudella obulla ja varmaan arvaattekin, että jälki oli ihan pikkusen erinäköistä kuin aikasemmin. Nyt kun sais vielä vaatekaappia vähän täydennettyä, niin ei oo mitään syytä jättää asukuvia ottamatta ;-)

Ihanaa alkanutta viikkoa, muruset!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Jeii, enköhän mä semmosen sitte väkerrä! :-)

      Poista
  2. Kotipostaus kiinnostaa täälläkin! Samoin myös tuolla uudella putkella otetut kuvat, koska mullakin ois mietinnässä uuden hankinta :-)

    http://holyfacepalm.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, pitää alkaa toteuttamaan! Ja joo, uudella putkella otettuja kuvia alkaa nyt näkymään :)

      Poista