SKIN RENEWAL - EROON AKNEARVISTA

11/27/2016

Ootteko te kuullu sellaisesta kuin Swiss Clinic? Mä muistan joskus hämärästi kuulleeni heidän hampaidenvalkaisutuotteista, mut vasta muutama viikko takaperin tutustuin heidän valikoimaan hiukan paremmin. Kiinnostuin oikeastaan kaikista tuotteista alta aikayksikön ja pelkästään nettisivutkin toi sellaista ylellisyyden tunnetta, ettei heidän sivujaan vaan voinut jättää huomiotta. Erityisesti kiinnostuin kuitenkin Skin Roller nimisestä tuotteesta, eli mikroneulaustelasta.

IMG_2537

Kuten oon monesti maininnut, mulla on ollut jo vuosia ihon kanssa ongelmia. On tullut syötyä e-pillereitä, vedettyä lääkekuureja sekä testattua vaikka minkämoisia mömmöjä ja onhan ne auttaneet siihen pahimpaan akneaikaan, mut valitettavasti akne jätti kasvoihin jälkiä, lähinnä punaisia läikkiä sekä muutamia arpia. Erityisesti leuan ja poskien alueet on olleet ne pahimmat, mihinkä edes meikki ei oo tuntunut auttavan joten kasvojen iho on tahtonut olla aikamoinen itsetunnon laskija, vaikka oonkin vuosien saatossa hyväksynyt asian.

Mun kokemieni ongelmien vuoksi, voittekin vaan kuvitella kuinka innoissani olin, kun sain mahdollisuuden yhteistyöhön Swiss Clinicin kanssa ja pääsin testailemaan heidän Skin Renewal ihonhoitoa. Skin Renewal sisältää sekä Skin Rollerin että Skin Rejuvenating Serumin, jotka yhdessä mahdollistavat optimaalisen tuloksen. Näiden lisäksi sain käyttööni myös Swiss Sanitizer -desinfiointiaineen, jonka avulla rulla on helppo puhdistaa. No, mikä mikroneulauksessa on sitten niin kiinnostavaa, on se, että se lupaa auttaa useammissa iho-ongelmissa. Se lupaa lisätä ihon kollageenituotantoa, parantaa verenkiertoa, parantaa ihon epätasaisuutta, hoitaa ryppyjä sekä arpia, poistaa mustapäitä sekä tehdä ihosta ylipäätään heleämmän ja kimmoisamman. Oon monesti ettinyt tästä hoitomuodosta tietoa, mutta kosmetologien hinnat on aika päätähuimaavia, vaikka en oo sen tehokkuutta epäillytkään. Swiss Clinic tarjoaakin mikroneulaushoitoa kotikonstein huomattavasti huokeampaan hintaan, minkä vuoksi myöskin innostuin yhteistyöstä, jotta saan vinkata teillekin tästä vaihtoehdosta!

IMG_1530

Mitä mikroneulaus sitten käytännössä on? Mikroneulaustelaa kuljetetaan pitkin kasvoja eri suuntiin, jolloin se luo ihoon tuhansia pieniä mikrokanavia, joiden ansiosta ihon kyky imeä itseensä hoitavia aineita paranee jopa 300 prosenttisesti. Rullailu jo itsessään käynnistää ihon luonnollisen paranemisprosessin, mutta seerumi nopeuttaa prosessia ja auttaa ihon uudistumisessa.

Hoidon tekeminen on helppo nakki. Ensin kasvot puhdistetaan huolellisesti, jonka jälkeen mikroneulaustelaa aletaan rullailemaan pitkin kasvoja muutaman minuutin ajan. Rullailun jälkeen kasvoille levitetään Rejuvenating Serumia, jotta sen hoitavat ainesosat imeytyvät syvälle ihoon. Rulla on myös tärkeä desinfioida joka käytön jälkeen! Hoito voidaan suorittaa viikon tai parin jaksoissa, jonka jälkeen kasvojen kannattaa antaa levätä. Ja hei, rullailu kantsii suorittaa iltasella, koska kasvot tahtoo punoittaa sen jälkeen ja iho muutenkin uudistuu tehokkaimmin yön aikana.

IMG_2558

Kuvien sävyeroista huolimatta, mä en varmasti oo ainoa joka huomaa näiden kahden kuvan välillä kasvoissa muutosta? Mä oon nyt käyttänyt rullaa reilun viikon verran ja oon ihan äimistynyt, kuinka hyvät tulokset oon nyt jo hoidon ansiosta saanut! Mulla ei oo kyseisestä tuotteesta tai hoidosta ylipäätään rehellisesti sanottuna mitään moitittavaa. Itse rullailu ei satu laisinkaan - ennemminkin tuntuu rentouttavalta nipistelyltä, rullailu ja seerumi jättävät ihanan tunteen kasvoille ja no, puhumattakaan näistä tuloksista. Edelleen on havaittavissa punaisuutta ja niitä arpia, mut jäljet on haalentuneet ja iho tuntuu paljon tasaisemmalta jo nyt.

Mä pidän nyt hetken taukoa ja jatkan taas muutaman päivän päästä rullailua, enkä malta odottaa millasiin tuloksiin tän kanssa oikeen päästään! Tuun varmasti kertomaan vielä lisää fiiliksiä tästä hoitopaketista, kunhan skin ihossa tapahtuu vielä enemmän paranemista.

Onko teistä joku testannut mikroneulausta joko kosmetologilla tai kotona? Ootteko saaneet esimerkiks juurikin aknearpiin apua? :-)

4 kommenttia:

  1. Ei vitsit, sullakin toi muutos näkyy tosi selkeästi! Ja jos rehellisiä ollaan, niin multa on mennyt ihan ohi, että sulla on myös iho-ongelmia, sillä kuvissa sun iho on näyttänyt tosi hyvältä :-) Kiva lukea muittenkin käytöstä kokemuksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että muutkin huomaa muutoksen! :) Ihanaa, kun sai vihdoin helpotusta! Mut joo, niinhän se yleensä menee ettei todellisuutta tiiä ennen kuin näkee meikittömät ja muokkaamattomat kuvat :)

      Poista
  2. Äh, mun on ehkä ihan pakko tilata tuo myös itelle. Oon kuullu tästä niin paljon hyvää, että pakko kai se on uskoa sen toimivan :-D Mikä neulapituus sulla on? Ja kuinka nopeeta oli toimitus? :-) Oon kuullut vähän ristiriitaista tietoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ehdottomasti!! Mulla on 0.2mm pituiset neulat ja toimitus oli kyllä nopea, ei mennyt kuin 2-3 arkipäivää :)

      Poista