KESÄN EKA ASU

5/25/2017

IMG_9666 IMG_9693 IMG_9764 IMG_9686
Bomber Zara Mekko Mango Aurinkolasit Lindex Kello DW Laukku Aleksi13 Kengät H&M


Käytiin eilen napsimassa Suvin kanssa muutamat asukuvat ja mä tykkäsin kyllä älyttömästi meidän kuvauslokaatiosta. En esimerkiks oo muokannut näitä kuvia pientä kontrastia lukuunottamatta lainkaan, joten saatiin kuviin aika mageet värit!

Vaikka mulla on tällä hetkellä tosi stressaava elämänvaihe päällä, niin mulla on silti samaan aikaan tosi onnellinen ja inspiroitunut fiilis. Mulla on enää pari viikkoa pääsykokeeseen, mut viiden työvuoron jälkeen mulla alkaa loma, joka osuu parhaaseen mahdolliseen saumaan ja tarviiko tosta säästä nyt edes mainita mitään? Ja vaikka nyt onkin tosi hyvä fiilis, niin kyllä mä vaan odotan parin viikon jälkeistä aikaa kun saa vaan nauttia ja olla!

Ihanaa alkavaa viikonloppua muruset ♥ Ja muistakaahan vielä hyödyntää DW:n 15% alennus koko valikoimasta, koodi anettemariea voimassa kuun loppuun!


1 kommentti:

  1. Ihastuttava tuo mekko, niin kesäinen <3 Nää kuvat on myös tosi upeita, mikä ihana lämpö näistä huokuu!

    VastaaPoista